Реклама
jurotat

«Простір прикордоння» — Всеукраїнська ленд-арт виставка у Сумах (+ФОТО)

 Поделиться

Поделиться в

19 червня відбулося відкриття першого етапу 21-го Всеукраїнського ленд-арт симпозіуму «Простір покоління». Під час виставки свої роботи представили учасники з різних міст України: Вінниця, Харків, Київ, Дніпро, Львів. Локація симпозіуму розташована поблизу села Могриця Сумської області

На виставці діяли дві зали. Перша представляє проект митців Наталії та Олега Кохан, які зробили вагомий внесок в арт-розвиток Сумщини; друга зала налічує роботи художників із інших міст, яких надихнули краєвиди Могриці. Гості виставки були вражені композиційністю та ідейністю арт-картин.

«Мені дуже подобаються такі незвичні та цікаві приклади ленд-арту. Одразу хочеться відвідати Могрицю», — зазначила відвідувач симпозіуму Надія Лебедєва.

«Мені цікаво познайомитись із роботами сучасних художників, бо моє життя пов’язано з творчістю. Дуже класна, сучасна виставка», — сказав завсідник Сумської муніципальної галереї Сергій Замченко.

Організатори проекту наголосили на новому етапі розвитку проекту, а саме «осучасненні». Відтепер управління належить молодому поколінню. 23-го червня до таборів у Могриці завітають сім груп, які будуть очолювати молоді куратори, з метою винайти напрямок розвитку ленд-арту як на Сумщині, так і по всій території України.

«Художниками ленд-арту цікавляться в усьому світі. У нас у Могриці просто унікальний стаціонарний майданчик – такого немає більше ніде в Україні.  Також не тільки в Могриці можна організовувати мальовничі арт-проекти, а й в самому місті.  Адже це не просто інтелектуальне поле, але і цікавий туристичний куточок. Ленд-арт може бути ширше. Але проект в міському середовищі вимагає серйозних капітальних вкладень. На жаль, сьогодні немає достатніх можливостей для розкриття усього потенціалу», — наголосила художниця Наталія Кохан.

Трішки історії

Ленд-арт, як напрямок в мистецтві, виник в США в кінці 1960-х років. Це був так званий художній протест проти звичної штучності, пластмасовою естетики і безжальної комерціалізації мистецтва. Майстри ленд-арту не розглядали стандартні художні майданчики, як музеї чи галереї, для демонстрації своєї есттичної діяльності, адже вони створювали настільки монументальні пейзажні проекти, що їх неможливо було порівняти з традиційною транспортабельної скульптурою або ж з комерційним ринком мистецтва в принципі.

 

Если Вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Керама Хит
comments powered by HyperComments

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: