СумБуд
SMR
метизная компания

Кандидат у Президенти позивався до сумського телеканалу

Суд | 19:27, 21.02.2019
 Поділитися

Поділитися в

20 лютого Зарічний районний суд міста Суми відмовив у задоволенні позову представникам штабу кандидата в Президенти України Анатолія Гриценка щодо недостовірної інформації в сюжеті новин на каналі «UA: Суми», повідомила прес-служба НСТУ на сайті «UA: Суспільне мовлення», пише Детектор Медіа.

У рішенні зазначено, що суд не визнав дії ведучої новин Марини Максименко та телеканалу «UA: Суми» протиправними та відмовив у зобов’язанні спростувати поширену недостовірну інформацію.

За результатами судового розгляду судом було встановлено відсутність будь-яких порушень із боку «UA: Суми» щодо надання достовірної, повної об’єктивної інформації та в задоволенні позовних вимог відмовлено в повному обсязі.

В рішенні суду зазначено, що на думку позивача, «репортаж щодо вiзитy кандидата на пост Президета України Гриценка А.С. у мicтo Суми, де вiдбулася зустрiч з виборями, що вiдтворений та розповсюджений в програмi новин телеканалі “UA: Суми”, є iнформацiєю про агiтацiйку роботy та заходи, що проводить кандидат на пост Президента України Гриценко А.С., як свою передвиборчу агiтацiю».

Анатолій Гриценко звинуватив телеканал у порушенні встановленого законом України «Про вибори Президента України» порядку діяльності ЗМІ під час виборчого процесу. Штаб кандидата вимагав визнати інформацію, яку озвучили в ефірі телеканалу «UA: Суми» недостовірною та спростувати її, а дії суспільної телерадіокомпанії визнати протиправними й стягнути судовий збір у розмірі 2 350 грн.

«З вiдеозапису сюжету теленовин вiд 14.02.2019 poкy вбачається, що iнформацiя настyпного змiстy “За iнфрмацією Громадського руху “Чесно” Анатолiй Гриценко фiгурує у двох антикорупційних рзслiдуваннях, пов’язанi вони з використанням влади чи службового становища, чи всупереч інтересам служби та невживання заходів щодо протидii корупції за часiв перебування на посадi Міністра Оборони України “– була озвучена ведучою програми новин шляхом дослiвного вiдтворення матерiалiв, поширених іншим iнформацiйним агентством: Громдський рух “Чесно”, з посиланням на нього», – зазначено в рішенні суду.

Рішення суду може бути оскаржене впродовж двох днів.

Если Вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

The Sumy Post в Telegram та Facebook. Цікаві й оперативні новини, фото, відео. Підписуйтесь на наші сторінки!

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: